האתרים הטובים ביותר להרוויח כסף עם סקרים מקוונים בתשלום 2024

אפשר למלא סקרים מקוונים תמורת כסף הם לא יניעו אותך לחופש כלכלי בן לילה, אבל אתרי סקרים בתשלום יכולים לספק דחיפה פיננסית קטנה כשאתה צריך את זה.

מהם אתרי הסקרים הטובים ביותר בתשלום؟

1. SurveySparrow

SurveySparrow מגיע למקום הראשון שלי מכמה סיבות. יש כאן יותר סקרים מאשר כמעט כל אתר אחר, מה שנותן לך שפע של הזדמנויות להרוויח. ובניגוד לכמה אתרים אחרים שמציעים הרבה סקרים, הסקרים האלה משתלמים היטב.

לא רק זה, אבל SurveySparrow השלם סקרים נוספים ותהיה לך הזדמנות לקבל נקודות בונוס כשתסיים בראש טבלת ה-Leaderboard. זה יכול להגביר משמעותית את הסכום שאתה מרוויח. התכונה האהובה עלי היא שאתה מקבל פיצוי קטן אם אתה לא נכלל בסקר.

SurveySparrow מציעה מספר אתרי סקרים וטוב לדעת שהזמן שלך לא מבוזבז. אתה יכול למשוך את הכסף שלך באמצעות כרטיסי מתנה או שאתה יכול לבחור PayPal אם אתה רוצה מזומן חשוב לציין ש- SurveySparrow הוא אתר שמשלם ל-PayPal שלכם בדולר ארה”ב, אך ניתן להמיר זאת כאשר אתם מושכים לבנק שלכם.

לחץ כאן לביקור באתר

2. Swagbucks 

 

Swagbucks הוא אחד מאתרי הסקרים בתשלום הטובים ביותר שאנו משתמשים בהם והרווחנו ממנו סכום הגון במהלך 12 החודשים האחרונים. השימוש ב-Swagbucks מזכה אותך ב”דולרים” שתוכל לממש עבור מזומן, שוברים והגרלת פרסים. המשימות לא רק לובשות צורה של שאלונים, אלא יכולות לכלול גם צפייה בסרטונים, שימוש במנוע חיפוש, משחקים וקניות.

משמעות הדבר היא המון דרכים נוספות להרוויח כסף קל. הם גם מחלקים “דולרים” נוספים עבור מציאת רגשות בפייסבוק, אינסטגרם, או סתם להיות אתה. ברגע שהנקודות שלך מגיעות לתשלום המינימלי של 1 SB (40p), תוכל לממש אותן עבור כרטיסי מתנה של Main Street או במזומן באמצעות PayPal.

השתמש בכפתור למטה כדי לתבוע את בונוס ההרשמה הבלעדי שלך בסך £10! הירשם ל-Swagbucks » אמצעי תשלום: מזומן באמצעות PayPal, כרטיסי מתנה, הגרלות פרסים כמה אתה יכול להרוויח בכל סקר? בממוצע 70-150 Swagbucks (SB) (100SB = $1 / 77p) אז, מ-50p – £3 עד מגבלת התשלום לסריקה: בהתאם לתגמול, פחות מ- £3.

לחץ כאן לביקור באתר

3.YouGov

YouGov הוא פאנל סקרים מעניין מאוד. יש לו לוחות ספציפיים למדינות רבות, ויש לו גם לוח סקרים בארה”ב. אתה יכול להרוויח רק על ידי השתתפות בסקרים, אבל לעתים קרובות יש סקרים חדשים בתשלום.

סקרים עוסקים בנושאים חשובים ורלוונטיים, והם משתלמים היטב מבחינת הזמן המושקע. אחד הדברים המגניבים באמת ב-YouGov הוא שאתה יכול לראות את התוצאות של הסקרים שאתה לוקח באתר האינטרנט (או בניוזלטר שלהם, אם נרשמתם לכך), תוכלו לראות את התוצאות ולראות באיזו מדיה נעשה שימוש בתוצאות.

אין הרבה אתרי סקרים שבהם זה אפשרי, וזה נהדר לראות את התוצאות ולראות כיצד דעתך היא חלק מההשפעה על סדר היום והסיפורים בתקשורת אתה צובר נקודות בכל פעם שאתה ממלא סקר, וניתן לממש את הנקודות הללו עבור מגוון כרטיסי מתנה, ויזות בתשלום מראש, מוצרים ועוד.

לחץ כאן לביקור באתר

4. .ipsosisay

Junkie לסקר הוא קצת יותר קטן אבל לא חסרות לו אפשרויות או נקודות. ניתן לקחת את השאלונים שלהם בהפסקה בשירותים, בזמן ההמתנה לרתיחה של מי הפסטה, או כשמסיימים לפני השינה בלילה. לאחר ההרשמה, אתה בונה את הפרופיל שלך כך שתתאים לך סקרים המתאימים לתחומי העניין שלך.

בדומה ל-Swagbucks – כי נרקומן סקרים חושב שעדיף שלא תבזבז את זמנך! כאשר אתה ממלא סקר, אתה מתוגמל בנקודות וירטואליות. הנקודות הווירטואליות הללו של נרקומן סקרים נמוכות לאחר מכן באמצעות כרטיסי PayPal או eGift. רוב הסקרים ירוויחו $1 – $3 לסקר אתה צריך 1000 נקודות ($10) כדי להרוויח כסף, אבל לאחרונה הם הורידו את זה ל-500 – הרבה יותר מהר להשיג והרבה נקודות להרוויח בכל סקר! תשלום מינימום: 500 נקודות ($5).

לחץ כאן לביקור באתר

5. InboxDollars

InboxDollars פועלת מאז 2006 ונרכשה על ידי Prodege, LLC בשנת 2019. יש לה דירוג A- עם BBB לפי אתר האינטרנט שלה, החברה שילמה יותר מ-80 מיליון דולר משתמשי InboxDollars צוברים רווחים במזומן במקום בנקודות, מה שמקל לדעת כמה תרוויח לפני שתתחייב למשימה. רוב ההזדמנויות בתשלום מציעות סכום כסף קטן, אך ככל שתבצע יותר סקרים, כך תוכל להרוויח יותר.

זה בחינם להירשם ולהתחיל עם InboxDollars, ותקבל בונוס של $5 ברגע שתפעיל את חשבונך. לאחר מכן תענה על כמה שאלות פשוטות. סינון ראשוני זה יעזור ל-InboxDollars להתאים לך סקרים רלוונטיים בתשלום.

דרכים אחרות שבהן אתה יכול להרוויח כסף עם InboxDollars כוללות צפייה במודעות וידאו, משחק משחקים וקניות מקוונות בחנויות כמו Target, Walmart ו-eBay הרווחתי אגורות במשחקים הזמינים כרגע במהלך 30 דקות, אבל הכנסתי $1.50 בהשתתפות הסקרים בתשלום הזמינים לי לאחר ההרשמה

לחץ כאן לביקור באתר

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

הצטרפו אלינו בטלגרם